PisaJembatan pengangkutan aliran hidraulikCiri-ciri utama dan parameter prestasi

  • masa pelepasan:2024-04-28 18:21:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:558
  • Penerangan pantas:

    Pisa,Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian

Kandungan artikel

Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk muatan dan muatan batch barang. Dengan hanya satu orang yang bekerja, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.

Jika suhu minyak hidraulik terlalu tinggi, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada jambatan boarding hidraulik, mempercepat oksidasi minyak hidraulik, pendek kehidupan perkhidmatan minyak hidraulik, dan mempengaruhi operasi normal mesin. Jadi apa sebab yang membawa kepada perkara-perkara ini berlaku? Jarak panjang menargetkan semua jenis pembuat jambatan naik harga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami

PisaIa mengadopsi pemacu hidraulik penuh, yang mudah beroperasi dan menyelamatkan kerja; Plat bibir yang meliputi dengan kereta mengadopsi sambungan paksi panjang, yang mempunyai kekuatan dan kepercayaan yang baik; Komponen penyegelan dalaman menggunakan komponen yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Stesen hidraulik mengadopsi peralatan modular dengan kehidupan perkhidmatan panjang dan operasi yang boleh dipercayai; Mengadopsi&quo; U” Design sinar bentuk mempunyai kekuatan yang tinggi, memastikan tiada deformasi semasa operasi muatan panjang dan tinggi.

Kemudian, seluruh jambatan pengangkutan diseweld. Selepas bingkai utama diseweld, plat grid ditetapkan,PisaTekanan hidraulik paksi naik bimbit, kemudian penywelding dilakukan. Kemudian, peralatan hidraulik dipasang, dan ban jambatan pengangkutan dipasang.

PalmerstonKeperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

Pada masa ini, pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang, tetapi juga membawa efisiensi kerja yang lebih tinggi dan keuntungan ekonomi untuk kilang-kilang ini.

Ada plat penukaran di at as dek jambatan, yang ditempatkan di tepi kereta untuk memastikan transisi licin antara laluan dan kereta.


PisaJembatan pengangkutan aliran hidraulikCiri-ciri utama dan parameter prestasi



Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan, dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.

When the boarding axle is far away from the frame, the rod moves downward to open the air release valve, and the air in the air spring is atmospheric, and the body and frame then reduce to the original value. Paksi pengangkutan udara dua atau berbilang paksi juga boleh ditangkap pada paksi tunggal atau berbilang apabila dimuatkan atau dimuatkan sebahagian, yang boleh melindungi ban yang ditangkap. Sekaligus mengurangi panduan yang salah semasa mengurangi pakaian ban pada paksi lain. Selain itu terdapat kesan positif lain semasa proses pemandu. Di satu sisi, ia menghasilkan kekuatan stabil yang sesuai apabila dimuatkan dan dimuatkan sebahagian, ia meningkatkan penyekapan peluru pemandu.

Terdapat banyak bunyi yang dijana bila menggunakan jembatan naik hidraulik bergerak. Jadi, di mana bunyi-bunyi ini disebabkan? Bahkan, silinder besi, dan peralatan besi adalah semua sumber bunyi. Hari ini kami akan menganalisis untuk anda: . Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Selepas mendengar bunyi dari jambatan boarding hidraulik, periksa pertama jika ada masalah dengan stesen pompa hidraulik, motor, valve, dan peranti penyesuaian, dan jika bunyi disebabkan oleh getaran.

Selamat datang panggilanJembatan penerbangan hidraulik patut mengikut prinsip menjadi berlebihan kerana pencarian berlebihan boleh menyebabkan kerosakan kepada objek; Bekerja pada platform angkat tanpa halangan perlindungan mungkin menyebabkan pegawai jatuh dan menyebabkan korban.

Jembatan, juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, memudahkan penggunaan orang dalam banyak tugas dan meningkatkan kesempurnaan kerja mereka. Jadi apa yang perlu kita perhatikan apabila menyesuaikan jambatan boarding.

Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti mempunyai cerun tertentu untuk membolehkan forklift memasuki kereta untuk memuatkan dan memuatkan kargo. Panjang cerun juga berbeza dari mm hingga mm, penghasil paksi papan tidak mempunyai pusingan untuk menghindari perbezaan harga, yang % lebih tinggi daripada nilai pasar! Lebih dari satu ton lebih mahal!


PisaJembatan pengangkutan aliran hidraulikCiri-ciri utama dan parameter prestasi



Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja,PisaJembatan penerbangan hidraulik, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Produsi keselamatanDari dua titik di atas kita boleh tahu bahawa apabila parkir di jambatan boarding bimbit, kita juga perlu memberi perhatian kepada peraturan parking yang berkaitan. Jembatan naik bimbit mempunyai volum yang besar dan menguasai ruang yang besar, yang menyebabkan parkir menjadi masalah besar. Oleh itu,PisaJembatan naik Huangshi, penyimpanan dan penyimpanan betul jembatan naik bimbit adalah sangat penting.

Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan penyesuaian yang dapat mengelakkan risiko untuk menghancurkan jari kaki anda apabila papan penyesuaian turun, memastikan keselamatan.

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.

PisaJembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik: T, muatan statik: T, lebar: M, panjang: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, the parameters of the boarding bridge also vary in different places. Contohnya, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.

Bahan yang digunakan untuk jambatan papan adalah: gelang utama dibuat dari paip besi bentuk istimewa.


MaputsoeMaklumat produk lain
  • Hwangju-upPengubah GridKekacauan pasaran membimbangkan

    Hwangju-upPengubah GridKekacauan pasaran membimbangkan

  • MyersKereta platform angkat hidraulik dalamMeningkatkan produktiviti

    MyersKereta platform angkat hidraulik dalamMeningkatkan produktiviti

  • MyersPemasangan paksi boarding hidraulikCara untuk mengelakkan kerosakan

    MyersPemasangan paksi boarding hidraulikCara untuk mengelakkan kerosakan

  • PwotskJembatan penerbangan hidraulik bergerakIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

    PwotskJembatan penerbangan hidraulik bergerakIndustri ini mengikuti trend perkembangan teknologi

  • PwotskGarpu gunting platform angkat bimbitHypoallergenic

    PwotskGarpu gunting platform angkat bimbitHypoallergenic

  • PwotskMesin pembuatan dan tipping hidraulikKeadaan berkarat

    PwotskMesin pembuatan dan tipping hidraulikKeadaan berkarat

  • Aoji-riPengubah bekalanDipupuk mengikut kualiti

    Aoji-riPengubah bekalanDipupuk mengikut kualiti

  • AusLift hidraulik 20 meterProses rawatan

    AusLift hidraulik 20 meterProses rawatan

  • segera:Peringatan: Maklumat PisaJembatan pengangkutan aliran hidraulikCiri-ciri utama dan parameter prestasi memberi anda PisaJembatan pengangkutan aliran hidraulikCiri-ciri utama dan parameter prestasi oleh syarikat kami, perkhidmatan PisaJembatan pengangkutan aliran hidraulikCiri-ciri utama dan parameter prestasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PisaJembatan pengangkutan aliran hidraulikCiri-ciri utama dan parameter prestasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PisaJembatan pengangkutan aliran hidraulikCiri-ciri utama dan parameter prestasi. PisaJembatan pengangkutan aliran hidraulikCiri-ciri utama dan parameter prestasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PisaJembatan pengangkutan aliran hidraulikCiri-ciri utama dan parameter prestasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!